Što se tiče popunjenosti kapaciteta, za Vaskršnje i Prvomajske oraznike, u hotelskom smeštaju, prema našim informacija trenutno praznih mesta više nema – kaže za portal Suboticadanas.rs direktor Turističke organizacije Grada, Aleksandar Medaković navodeći da je već popunjeno i 2/3 privatnog smeštaja. Prema praksi u poslednjih godinu dana,  očekujemo da u naredna dva dana i ovi kapaciteti budu u potpunosti popunjeni, jer turisti smeštaj rezervišu dan za dan.  Iako neće biti organizovan tradicionalni Prvomajski uranak izlet na Palić nije zabranjen a ugosititelji, restorani, kafići, mnoge vinarije i salaši, uz poštovanje epidemioloških mera radiće na otvorenom, tokom dana praznika. Vinarija Zvonko Bogdan takođe će biti otvorena za turističke posete, ZOO vrt i naravno nezaobilazni luna park.

Turistička organizacija Grada organizovaće za sve turiste a i sugrađane besplatne pešačke ture i to 1. maja onu prvomajsku u terminima od 15 i 17 časova odnosno Uskršnju, 02. maja od 13,00 i 15 sati, uz licencirane turističke vodiče, koji će na drugačiji način upoznati Zonu velikog parka i sve znamenitosti u istom.  Turistička tura krenuće od Turističkog informativnog centra koji se nalazi preko puta hotela Prezident gde će se obavljati i same prijave  odnosno putem mejla [email protected] Gledajući prošlu godinu, u odnosu i na druge destinacije sa kojima smo se i do sada poredili ostvareni su bolji turistički rezultati i po pitanju noćenja i po pitanju dolazaka dok je sam pad turističkog prometa bio manji od republičkog proseka što je za pohvalu, u ovoj situaciji pandemije.  Grad Subotica kao “city break” destinacija zabeležila je manji pad u odnosu na gradove Beograd, Novi Sad, Niš i Kragujevac u uslovima kada nije bilo korporativnog turizma, seminara i dešavanja sličnog karaktera a gde  stranci čine 50% strukturu gostiju – kaže Medaković dodajući da je Palić kao turističko odvojeno mesto, bio jedan od posećenijih destinacija tokom letnjih i jesenih meseci prošle godine. Palić je ostao na nivou turističkog prometa iz 2019. godine koja je bila rekordna i po pitanju dolazaka i po pitanju noćenja. Svakako smo imali i presedan. Naime, do sada je uvek Subotica nosila 2/3 turističkog prometa a prošle godine prvi put Palić je imao veći broj noćenja i dolazaka. Palić je među pet destinacija koji je zabeležio rast domaćih turista,  čak 30%, u 2020. godini. Dobar potez kada je u pitanju turistička promocija domaćeg turizma, svakako su vaučeri kojij je tokom prošle godine podeljeno preko 400.000.

Svakako su vaučeri zaslužni i za porast proseka broja noćenja na Paliću i u Subotici, koji je sa 1,6-1,7 dana prošle godine skočio na 2,4 dana – kaže još direktor TOG-a dodajući da je samo u avgustu mesecu na Paliću ostvareno 15.000 noćenja. Ministarstvo je za ovu godinu opredelilo znatno manji broj vaučera 100.000 +20.000 a shodno tome  će verovatno i samo učešće u procentu turističkog prometa biti manji od očekivanog. Ipak generalno privreda se pokrenula a mi smo prošle godine imali skoro 60 smeštajnih kapaciteta koji su bili u sistemu vaučera. Ove godine, već sada imamo preko 50 smeštajnih kapaciteta u sistemu. Imamo kvalitetnu i adekvatnu ponudu za turiste koji će se odlučiti da svoj godišnji odmor odnosno boravak na ovoj destinaciji provedu putem vaučera. Sa obzirom da je stranih turista, zbog aktuelne epidemiološke situacije bilo malo, najviše njih je tokom prošle godine dolazilo iz nemačke dok su susedi iz Mađarske pali na drugo mesto. Takođe vredno je napomenuti i velik broj turista iz Bosne i Hercegovine, Rusije i Poljske. Domaći turisti koji su prošle godine Palić i Suboticu videli kao atraktivnu turističku destinaciju bili su iz južne, zapadne i istočne Srbije dok su prethodnih godina to bili uglavnom turisti iz Beograda, Novog Sada i okoline Subotice.