U ponedeljak, 28. decembra počela je nova klizališna sezona 2020/2021 a radno vreme klizališta je od ponedeljka do srede u pre podnevnim satima od 10 do 12 časova odnosno posle podne od 14 do 16 časova i od 18 do 20 sati. U četvrtak, 31. dece,bra klizalište će raditi od 10 do 12 časova i od 14 do 16 časova. Cena ulaznica ostaće nepromenjena i iznosiće 110,00 rsd, za dva sata klizanja. Posetioci koji ne poseduju klizaljke mogu ih iznajmiti po ceni od 200,00 rsd.

Mere za rad Gradskog klizališta:

  1. Na vidljivim mestima na ulazima, kao i u samim prostorijama gde borave posetioci/korisnici postavljaju se informacije o higijenskim postupcima i smernicama o pravilnom ponašanju i merama zaštite kojih se treba pridržavati. To se pre svega odnosi na obavezu pranja ruku, potrebu održavanja preporučene fizičke distance od najmanje 2 metra u svim pravcima između posetilaca/korisnika.
  2. Prema ukupnoj površini prostora, uključujući i ledenu ploču, a radi poštovanja fizičke distance posetilaca/korisnika (tako da na svaka 4m² može biti prisutno jedno lice), na prostoru Gradskog klizališta u određenom trenutku može da boravi maksimalno 100 osoba.
  3. Na objektu klizališta na vidnim mestima biće istaknuta obaveštenja o obaveznoj fizičkoj distanci od dva metra u svim pravcima između posetilaca/korisnika. Za sprovođenje naredbe o fizičkoj distanci zadužuju se redari i dežurni radnici na objektu.
  4. Ispred ulaza u objekat postaviće se sredstva za dezinfekciju ruku i dezobarijere.
  5. Obavezno nošenje zaštitne maske u zatvorenom prostoru, na ledenoj ploči i u situacijama kada nije moguće održavati preporučenu fizičku distancu od najmanje dva metra.
  6. Organizovaće se pretprodaja karata, u cilju izbegavanja stvaranja gužvi.
  7. Radno vreme objekta se usklađuje sa Uredbom o merama za sprečavanje i suzbijanje zarazne bolesti COVID-19.
  8. Preporučuje se da korisnici ne ostavljaju svoje lične stvari u garderobi.
  9. Vršiće se šalterska prodaja karata i izdavanje klizaljki.
  10. U zatvorenom prostoru u određenom trenutku može da boravi maksimalno 10 osoba. Za sprovođenje ove naredbe zadužuju se dežurni radnici na objektu.
  11. Biće sprovedena pojačana higijena i dezinfekcija radnih i pomoćnih prostorija što uključuje redovnu dezinfekciju prostorija i često provetravanje radnog prostora.